close

由於家族遺傳原因,多年來我一直受脫髮問題困擾,30歲打後情況更加愈來愈嚴重,為咗可以多返少少頭髮,食藥又試過,生髮又買過,仲換晒屋企啲洗頭水,真係你數到嘅生髮偏方我都試過晒,可惜都係無用,去到上年連頭頂嘅頭髮都甩晒,變到好似地中海咁,我就決定真係要做植髮手術喇。

image

雖然植髮喺香港都好常見,好多明星都有做過,不過始終都算係一個小型手術,緊係要揀間好少少嘅診所,因為之前都睇過一啲新聞,見到有啲植髮診所收費好貴之餘,更加搵非醫療專業嘅人去進行手術,最後令到患者頭皮更加受傷,脫髮問題冇改善之餘仲惡化左。加上成個植髮手術嘅費用都唔平,當然要做多啲資料蒐集,而我決定做植髮手術之後,上網做咗好多research,最後就決定喺顯赫到做,最主要係因為佢哋歷史最悠久,有好多好評,應該都信得過。

image

因為唔想留疤痕,所以我打算做FUE植髮,雖然收費係貴少少,但因為我最想係改善外觀,貴少少都值得嘅。既然決定咗,我就去左顯赫尖沙咀診所度做諮詢,佢哋檢查完我頭皮同頭髮狀況之後,就推薦我做Artas技術,係而家最新嘅技術,用AI手臂協助手術,可以令毛囊存活率大大提高,所以亦係而家手術成功率最高嘅技術,而且唔會有疤痕。我見效果好似幾好,既然都係要做手術,就一於做Artas徹底解決呢個困擾我咁多年嘅問題啦!

 

植髮當日,我好早就到咗診所,因為成個過程都要做幾個鐘,我就特登請咗一日假。其實個手術原理都好簡單,喺諮詢嘅時候佢哋已經解釋過俾我聽,而當日手術流程都好順利,進行局部麻醉之後,醫生就係我後尾枕逐個逐個毛囊移植落嚟,之後就分髮,最後就移植返去我額頭同頭頂位置。Artas同平時傳統嘅植髮手術唯一嘅唔同,就係多咗隻AI機械手臂協助醫生,所以成個手術過程快咗好多,大概四至五個鐘左右就完成,麻醉藥藥效都未過,不知不覺就做完。最後,顯赫嘅職員幫我進行咗簡單嘅術後護理,同埋講解我返到屋企之後,應該點樣處理傷口、清潔方法、要避免進行運動等等,仲俾咗一啲止痛藥我以防萬一,成個體驗都好專業。

 

做完手術之後嗰個星期,其實都冇咩效果可以見到住,因為都需要一啲時間,新移植嘅毛囊先會重新生頭髮,反而係頭皮有少少腫脹同開始結焦,不過都唔會影響日常生活同返工。我每日都好小心咁樣打理個傷口,驚傷口發炎會影響最終生髮效果。而家完成咗手術大概四個月,開始見到啲頭髮生番出嚟,整體頭髮濃密咗好多,成個人嘅形象都後生咗。我見香港都有唔少人同我一樣遇到脫髮問題,我好推薦大家去了解一下植髮手術,因為我自己都有啲後悔太遲做。植髮手術個效果係永久性,越早做越早可以改善問題,而家多返頭髮,真係自信都多咗。

 

image

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    海闊天空 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()